Så går tiden...

Nu har ju alla gått på semester. Så även Karolinska och Gävle sjukhus. I dagsläget är det bara att se tiden an och invänta kallelser till både det ena och andra.
Under tiden har jag firat midsommar och med Peter och Marianne tagit en tur ut till Bönan. Där införskaffade vi två kast böckling. Väl hemma var det bara till att rensa. Peter och jag rensade och Marianne och Cajsa åt!
 
Efter några dagar kom Mikael och hämtade  tillbaka till Stockholm. Väl där placerade jag mig i soffan med min stickning. På hustaket mittemot ser jag en måsmamma ligga på sina ägg. Hon ligger där i hällande regn och gassande sol, men inget händer...?
 
 
 
Precis innan vi lämnade Gävle kom transport med rullstol. Detta gör ju att jag är nu mobil även utomhus.
En dag tog vi promenad till Stadshuset. Nästa dag gick turen till Haga parken. Där kunde vi beskåda Ekotemplet. Därefter bjöd jag "de mina" på fika på Fjälilshuset.
 
 
Koppartälten är ju imponerande!
 
Sn
Snart är tanken att min klaff och mina fötter skall få sig en uppryckning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0