Äventyr Ekerö m m

Där finns en oas i fantastiska Jaktvarvsplan. 4 trappor ner med hissen och man kan bl a ha Party av ngt slag .
Här - förberedelse för Paella-måtid.
 
 
Här har jag fått komma till det snäll-lyxiga huset som finns på Ekeö och hela tiden får nya vyer. Vilken tur att vi kunde komma dit och ta till oss det fina resultatet. För tillfället är Peter o Marianne  ansvariga för både hus och den stolta svarta Sune, huskatten. Peter och jag spanar.
 

Allt är välordnat o blir hela tiden omsett av husägarna Oscar o Emelie.
 
Marianne o jag tar tillfället i akt och firar.
 
Viplockar till lovliga mogna röda vinbär vi en generös buske
 
 
Sedan en oväntad barfotapromenad, som jag inte minns att jag klarade. Lycka för mig.
 

"Barfota, utan strumpor och skor ska jag vandra med dig...!"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0