Sommar

Jag vet att några av er saknar mitt bloggande
Ja...jag har haft lite rörigt en tid men nu tar jag upp det hela
 
Inleningsvis börjar vi förbereda inför midsommar. Det innebär sommargardiner och det första som händer är att alla fästen släpper helt obönhörligt frång väggen. Mikael tar stora verktygslådna och fäster upp allting för sjuttionde gången.
 
 

 Där satt sommargardinerna på plats!!!

 
 
När vi tittad på kvällens TV-tablå blir vi less och knäpper på denna underbara DVD med kminnen från
det klassiska underhålningsprogrammet "Estrad" men Lars Ekborg, Gunwer Bergquist, Margareta Krook och ( i denna episod) Carl Gustav Lindstedt. UNDERBAR NOSTALGI!!!!!!!
 
 
 Återkommer från Midsommarfirandet......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0