Mellandagar

 
Så var det mellandagsrean på ICA maxi. Jag kompletterarade hela mitt sminkskåp!
 
 
Den 29:onde fyller Gunilla år men efersom de varit drabbade av magsjuka valde vi att inte träffas fysiskt denna dag. Vi lämnade en present i dörren och åkte vidare till Peter och Marianne på middag.
Nu råkade det sig inte bättre än att Norge och Sverige hade match Elias Lindholm var ju favorit och även om jag inte brukar vara engagerad gjorde jag en "High Five" med Peter, när vi plockar poäng!!
 
 
Nu skall jag skicka mina skinkmuskler på uppfostningsantalt och ladda för Nyår!!
Glöm nu inte 90-års mingel på Söndag den 5/1 kl: 14-18 på Soldathemmet!!
Kul att se alla glada vänner!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0