Påsk

Påsk 2013 ! Underbart när jag har barnen med respektve omkring mig. Ev problem med bäddar löser vi. Småflickorna Är i år 18 resp 14 år gamla. Så väggarna i sovrummet ibland ser ut att vilja bågna. Men vi flyttar litet hit o dit. Jag tror att vi alla får den vila vi behöver. Och Mysigt har vi.
 
Äggmålning är obligatorisk även om den konstnärliga framtoningen ändras med åren.
 
 
Vi befinner oss i slutet av mars, men vårtecknen är inte särskilt positiva. Kylan är intensiv och gatorna halkiga.
Men ingenting biter på vårväxternas energi.  Rabatterna utanför vårt hus, ger oss hop om livet. Se bara !
 
Snödroppar och krokus!
 
 
 
 
 
Jag har ont i en fot och svårt att gå, så jag följde inte med på den sedvanliga grillutflykten, den här gången i Valls hage.
I stället utnyttjade jag den första soliga stunden på en balkong. Det känns faktiskt hoppfullt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0