Studiebesök


Studiebesök,  vid LIEF (tidigare Ahlgren) info om verksamheten  med  bl a godistillverkan. Efter en , som vanligt givande träff med korumsamling , underbara Stefan Nilssons tänkvärda ord, samt denna gång Knut Björkenstams hisotrik kring regementets tid.

Naturligtvis levde vi alla upp till hälsomyndigheternas rekomendationer och klädde oss i "säck och aska".
Min mor sa alltid att "allt klär en skönhet och misspryder en ful".
Börje Wallgren är snygg i sin"







Till skillnad från vissa andra men jag har andra kvalitéer!



Som till exempel på kvällen den 27e. Då några av mina barnbarn kom för att hinna träffa mig innan
hemresan imorgon. Alex behövde handarbetshjälp och Carro virkade med av bara farten.


 

den mkt trötta Andreas, liksom en dagens pensionär, min egen "Enon, Enon, Enon"




Så småningom började de två syskonen jämföra feberkurvor. Bara som mysfredag.

         

Doktor Bergman assisterade. Eller kollade om öronen såg rena ut.


 
Andreas njöt iklädd Slanket och lät sig ompysslas.

Kommentarer
Postat av: Bernike

Ah, vad mysigt det ser ut!!! ♥

2011-03-21 @ 11:32:05
URL: http://www.fulaankungen.blogspot.com
Postat av: Sonen, d.ä.

Hörde att du startar stick & virk kurs på söndag, du kanske kan erhålla EU-bidrag, alt. kultur dito?

2011-03-25 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0