Rut i hufvudstaden


Så här vacker var utsikten från mitt köksfönser för några veckor sedan.
Igår gick färden med med SGS bussen igen. Dags för årsmöte
med Hälsinge kamraterna i Stockholm.





När jag kom fram på Jaktvarvsplan fanns, förutom Alex och Elvis, även Carolina på plats.
Vi åt fisksoppa, tacos i en enda röra. Försökte bjuda upp David men han låg i influensa
och kom upp i dörren och hämtade en laddning i några lådor. Stackarn!

Trodde jag idag skulle få sitta och ladda i lugn och ro men ack vad jag bedrog mig.
Där fanns 20 meter gardiner att stryka Så det gjorde jag. Puh!




När Cajsa gick iväg och jobbade forstatte arbetet med raggmunk och tuppkaka.
Nu är alla mätta och glada men jag har fortfarande inte fattat hur det blir med
Rut avdraget. Går o kollar kontoutdraget på fredag. Då kommer pennisionen!



'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0