Annandag påsk

Annandag påsk var förr en glädjens dag. Ungdomarnas dag till dans och festligheter efter påskens lidande.
Glädjen idag var väl att Anne-Christine och Mikael fick botanisera på On-Off, Siba, El-Giganten m.fl. Anne-Christine har bestämt sig att köpa en dator. Denna kan nu ge henne möjligheter att kommunicera med mail, msn och internet. Tyvärr är det en djungel av olika varor och erbjudanden. Söta försäljare kommer ilande och pratar gigabite, prestanda, tum och andra komplicerade inputs. Under tiden de babblar med Anki o Cajsa kan Mikael obehindrat botanisera vidare och komma fram till vad hon egentligen behöver. Resultatet blir ca 15 tum, bluetooth, inbyggda högtalare, webbkamera och lite minne. Snart kan  vi se resultate på Skype kanske.




Själv har jag fullt sjå att träna. Imorgon skall jag till Julio igen. Cajsa har hotat med att fotograferat träningen så det är bäst jag förbereder mig. Ut i trapphuset som vanligt. 5 trappsteg ned och...fort går det uppför och tillbaka i soffan. Pust!!




Ni får se fram emot fortsättningen från mitt gym!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jisses vilken flitig påskbloggare du varit! Jättekul att följa alla era förehavanden!

Ses snart! Kram

2010-04-06 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0