sthlm

Ja,  kanske sthlm. På Cajsas fråga om jag eller hon skulle kontakta ortoped Gävle, föreslog jag henne. Själv har jag växt upp med total respekt för "farbror" doktorn. För det var ju alltid en farbror.

Vid ronden låg man i givakt, med händerna platt mot det hårt sträckta lakanet. Och idag skulle jag snällt tacka emot när man meddelade att det skulle dröja ytterligare 3 mån.

Cajsa däremot kan konsten att lägga fram läget på ett påläst och koncist sätt, som på ngt vis övertygar. Så nu väntar jag på ett förslag, som Cajsa godkänt. Jag tror att jag kan packa väskan.

Tog maskinen med till Erik för att visa, men ingenting fungerade. Fann nästa dag att yttersta delen av Tele 2kontakten låg kvar i facket på väskan.

nu har jag  fått AQ-punktur 8 ggr, i morgon o nästa vecka ytterligare två omgångar, sammanlagt 10 ggr.
Senaste gången tyckte jag att svullnaden gått ner o Jenny höll med.

När hon hörde att jag bodde hos "Handelssocieteten" berättade hon att hennes mamma, som också, är sjuksköterska, skall så småningom avlösa nuvarande Ingrid. Världen är liten.

Onsdag 2115. 

Kommentarer
Postat av: Bernike

Ja, Cajsa har ju talets gåva och förmågan att kunna påverka, så det är bra att hon finns med dig nu. ;)



Att ens veta vad Tele2 kontakten heter är något för mig obegripligt. Du är bäst!! ♥



Hoppas helgen är god med dig!! Vi ska just se sita delen på teve i en serie vi följt. Edor sover o Gurra är på god väg till John Blund.

2009-09-12 @ 20:03:00
URL: http://www.fulaankuungen.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Vi håller alla tummar i Belgrad, annars är det enkelt att komma till läkare här....Du kanske ska flyga hit?!

2009-09-13 @ 16:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0