Söndag 6/12








Undan gick det och plötsligt samlades vi vid en enkel jullunch. Sill, creme fraihe, rödbetssallad. mina köttbullar, julskinka och senap, kokta ägghalvor.

Cajsa hann handla med mig först, sedan med  Anki, och båda flickorna tog en vända genom kyrkogården och sedan hem till mig samtidigt som Peter o Marianne hunnit hit. Allt fungerade och vi hann ventilera Ankis förestående besök vid Akademiska sjh. Som man kan se är hon fräsch, pigg och alert inför vad som händer. 

Peter diskade minutiöst och transporterade sedan Cajsa till bussen 1445. Vi andra tre körde mina bloggar för Anne-christine som inte sett dem.

Kommentarer
Postat av: Sonen d.y

Ser mysigt ut, skulla ha varit dar och fatt en forsmak pa julen.

Kram

2009-12-08 @ 07:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0